DEUTSCH 6 Klasse

6-А (25.09)

Т. Im Sommer auf dem Land. (У селі влітку.)

Записати нові слова у словник LB. S. 23
 
LB. Üb. 5 S. 24 - скласти речення за зразком і записати у зошит;

LB. Üb. 6 S. 25 - читати і перекладати.

AB. S. 12

Згадаємо назви овочів та фруктів:




6-Д, 6-А (24.09)

Т. Wo waren wir im Sommer? (Де ми були влітку?)

Згадаємо запитальні слова "Wo?" - (Де? - im (in der), am (an der)), "Wohin?" - (Куди? - in (ins), an (ans))

LB. Üb. 3 S. 20 - письмово

Дієслово "möchte" (хотілося б)

ich möchte       (я хотів би)                                                     
du möchtest     (ти хотів би)
er\sie\es möchte     (він (вона, воно) хотів би)

wir möchten        (ми хотіли б) 
ihr möchtet          (ви хотіли б)
sie\Sie möchten   (вони/Ви хотіли б)

"möchte" - це модальне дієслово, у реченні воно вживається з початковою формою іншого дієслова (без частки "zu"), наприклад: Я хочу пити - Ich möchte trinken.

Die Hausaufgabe (домашнє завдання): 

Вивчити відмінювання дієслова "möchte";

AB. Üb. 5 S. 10 (скласти речення за зразком), 

AB. Üb. 3 S. 11 (доповнити дієслово у правильній формі).



6-Д (22.09)

Т. Wie war der Sommer? (Яким було літо?)

Дієслова "sein" (бути) та "haben" (мати) у минулому часі.

Щоб розповісти про дії в минулому, використовують форми дієслів минулого часу. Сьогодні ми вивчимо часову форму Präteritum для дієслів "sein" та "haben".


Як видно з таблиці, форми першої (ich) та третьої (er, sie, es) осіб однини збігаються, не маючи особових закінчень. В інших особах дієслова в часовій формі Präteritum приєднують особові закінчення.

Прочитайте у підручнику речення і зверніть увагу на вживання минулого часу:

LB. Üb. 2 S. 17 (читати);

Виконайте:

AB. S. 9

LB. Üb. 3 S. 18  

 






6-В (21.09.2020)

Т. Das Wetter im Sommer.

Ознайомтеся з новими словами до теми (перейдіть за посиланням):

https://drive.google.com/file/d/1FVBPgSaaIiXTQsiXXv0s5QwcP-j_75qj/view?usp=sharing
LB. S. 14 - записати слова у словник (з презентації);
LB. Üb. 2 S. 14 - ознайомитися з умовними позначками для різних погодніх явищ;
LB. Üb. 3 S. 14 - прочитати та перекласти речення, що описують погоду; скласти та записати речення з описом погоди у липні, серпні (за картинками підручника у цій вправі). 
👉Підсказака:
- для опису погодніх явищ користуємося такими шаблонами:
Es ist... (з прикметниками, прислівниками). zB. Es ist warm.
Es ... (з дієсловами). zB. Es regnet.
Es gibt ... (з іменниками). zB. Es gibt Regenbogen.
LB. Üb. 4 S. 15-16 - прочитати оголошення і обрати ті, що відповідають уподобанням дітей у реченнях.
AB. S. 7 - виконати вправи у робочому зошиті.


6-В (16.09.2020)

Т. Wie verbringst du deine Sommerferien? Як ти проводиш літні канікули?

LB. Üb. 3 S. 12 - читати і перекладати;

LB. Üb. 4 S. 13 - скласти речення до картинок за зразком;

AB. Üb. 2,3 S. 5



6-В (14.09.2020)

Т. Хобі моїх друзів.

LB. S. 9 - записати нові слова з перекладом;

LB. Üb. 2 S. 9 - читати і перекладати;

LB. Üb. 5 S. 10 - скласти речення за зразком.


5-А (28.05) / 5-В (28.05) / 5-Д (29.05)

Т. Улітку. Im Sommer

LB. S. 126 - записати нові слова з перекладом;

LB. Üb. 1, 2 S. 126 -  прочитати та перекласти.

Прослухати пісню, порахувати знайомі слова:



5-А (26.05) / 5-В (25.05) / 5-Д (28.05)

Т. Весна. Frühling.

LB. S. 124 - записати нові слова з перекладом;

LB. Üb. 1, 3 S. 124-125 - підібрати речення до малюнків; прочитати та перекласти текст, доповнити речення.

Знайдіть слова до теми "Frühling".



5-Д (22.05)

Контроль навичок читання:

Прочитайте текст та виконайте вправу за посиланням https://www.liveworksheets.com/np608035so
(Вказівка до виконання: перейдіть за посиланням; виконайте  завдання; прогортайте до кінця сторінки - натисніть FINISH, вкажіть своє реальне ім'я та прізвище, клас, введіть вчительську ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com та натисніть SEND). Якщо й досі виникають питання - пишіть на ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com


5-А (21.05) / 5-В (21.05)

Контроль навичок читання:

Прочитайте текст та виконайте вправу за посиланням https://www.liveworksheets.com/np608035so
(Вказівка до виконання: перейдіть за посиланням; виконайте  завдання; прогортайте до кінця сторінки - натисніть FINISH, вкажіть своє реальне ім'я та прізвище, клас, введіть вчительську ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com та натисніть SEND). Якщо й досі виникають питання - пишіть на ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com


5-Д (21.05)




Т. Погода

LB. S. 122 - записати нові слова з перекладом;


Зверни увагу: для того, щоб описати погоду, використовується безособовий займенник "Es" та фраза "Es ist..." (порівняй з англійською"It is..."). Наприклад:
Es ist kalt. = Холодно.
Es ist windig. = Вітряно.
Запам'ятай: якщо погода описується прикметником (холодно (kalt), тепло (warm), хмарно (wolkig), вітряно (windig)), то речення будуємо за допомогою фрази "Es ist...". Якщо ж погода описується за допомогою дієслова (дощити (regnen), сніжити (schneien), використовуємо займенник "Es" і дієслово у 3-й особі однини (із особовим закінченням "-t"), наприклад:
Es schneit. = Іде сніг.
Es regnet. = Іде дощ.

LB. Üb. 1, 2, S. 122 - прочитати та перекласти; скласти і записати речення.
LB. Üb. 4 S. 123 - читати.


5-А (19.05) / 5-В (25.05)

Т. Погода
LB. S. 122 - записати нові слова з перекладом;

Зверни увагу: для того, щоб описати погоду, використовується безособовий займенник "Es" та фраза "Es ist..." (порівняй з англійською"It is..."). Наприклад:
Es ist kalt. = Холодно.
Es ist windig. = Вітряно.
Запам'ятай: якщо погода описується прикметником (холодно (kalt), тепло (warm), хмарно (wolkig), вітряно (windig)), то речення будуємо за допомогою фрази "Es ist...". Якщо ж погода описується за допомогою дієслова (дощити (regnen), сніжити (schneien), використовуємо займенник "Es" і дієслово у 3-й особі однини (із особовим закінченням "-t"), наприклад:
Es schneit. = Іде сніг.
Es regnet. = Іде дощ.

LB. Üb. 1, 2, S. 122 - прочитати та перекласти; скласти і записати речення.
LB. Üb. 4 S. 123 - читати.



5-В - 18.05


Т. Наші тварини
Повторити назви усіх тварин та дієслова, які описують їхні вміння:
fressen - їсти
laufen - бігати
springen - стрибати
klettern - лазити;
LB. Üb. 3, S. 120 - читати, перекладати, записати скориговані речення в зошит;
LB. Üb. 4,5 S. 121 - читати, перекладати, виконати вправу Richtig\Falsch (письмово: якщо відповідь "Falsch" - виписати з тексту правильні речення).
Роботу відправити на ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com

5-А (14.05), 5-Д (15.05) 

Т. Наші тварини
Повторити назви усіх тварин та дієслова, які описують їхні вміння:
fressen - їсти
laufen - бігати
springen - стрибати
klettern - лазити;
LB. Üb. 3, S. 120 - читати, перекладати, записати скориговані речення в зошит;
LB. Üb. 4,5 S. 121 - читати, перекладати, виконати вправу Richtig\Falsch (письмово: якщо відповідь "Falsch" - виписати з тексту правильні речення).
Роботу відправити на ел. адресу OksBaldyniuk@gmail.com


5-А (12.05) / 5-В (14.05) / 5-Д (14.05)

Т. Домашні тварини. Haustiere.

LB.  S. 117 - записати слова з перекладом;
LB. Üb. 2a), S. 117 - читати і перекладати;
LB. Üb. 3, S. 118 - читати, перекладати, відгадати.
AB. S. 82-83 - письмово.



5-Д (08.05)

Т. У селі. Im Dorf.

LB. Üb. 1, S. 115 - записати слова з перекладом;
LB. Üb. 4, S. 115 - виконати вправу через Qr-код;
LB. Üb. 5, S. 116 - читати і перекладати.

ПОПРАЦЮЙТЕ З ВІДЕО:





5-A, 5-Д (13:00-14:00) - 07.05 / 5-В (15:00-16:00) - 07.05

Доступ до перевірочної роботи з німецької мови для 5-А, 5-Д класів:

Код доступу 877228

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Доступ до перевірочної роботи з німецької мови для 5-В класу:

Код доступу 564823
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


5-В, 5-A, 5-Д - 07.05

Перевірочна робота!

Готуємося до перевірки:


Повторити лексичні теми "Свята і пори року", 



"Людина і вільний час", "Природа" та граматику в підручнику с. 155-161.



Перевірочна робота відбудеться 07.05.2020





Посилання буде розміщено на блозі у день 



тестування, виконати роботу необхідно лише у 



визначений час:





5-А 13:00 -14:00


5-В 15:00 - 16:00

5-Д 13:00 - 14:00




5-В (04.05), 5-A (05.05), 5-Д (08.05)

Т. У селі. Im Dorf.

LB. Üb. 1, S. 115 - записати слова з перекладом;
LB. Üb. 4, S. 115 - виконати вправу через Qr-код;
LB. Üb. 5, S. 116 - читати і перекладати.

ПОПРАЦЮЙТЕ З ВІДЕО:



5-Д (30.04) - 13:00


Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Deutsch 5-E

Время: 30 апр 2020 01:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77726981393



Идентификатор конференции: 777 2698 1393


5-А (30.04) - 14:00


Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Deutsch 5-A

Время: 30 апр 2020 02:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74138665260



Идентификатор конференции: 741 3866 5260

5-В (30.04) - 15:00

Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Deutsch 5-C
Время: 30 апр 2020 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72076294426

Идентификатор конференции: 720 7629 4426

27.04 - 5-В, 28.04 - 5-А, 30.04 - 5-Д

Т.  Im Zoo (У Зоопарку)

LB. Üb. 2 S. 113 - прочитати, перекласти, доповнити (усно);
LB. Üb. 3 S. 114 - прочитати і перекласти;
LB. Üb. 4 S. 114 - виконати вправу через Qr-код.
Повторіть за диктором:


24.04 5-Д


Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Deutsch 5-E

Время: 24 апр 2020 02:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73725455359?pwd=akR2S1B4ejEyK3lpQzI5RzduUHl3Zz09



Идентификатор конференции: 737 2545 5359

Пароль: 056176


23.04 5-A


Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Deutsch 5-A

Время: 23 апр 2020 02:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71053834693



Идентификатор конференции: 710 5383 4693



23.04 5-В



Оксана Парцванія приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Deutsch 5-C

Время: 23 апр 2020 03:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75079994517



Идентификатор конференции: 750 7999 4517


5-А (21.04) / 5-В (23.04) / 5-Д (23.04)

Т. Лісові тварини.

Ми розглянули назви тварин, які живуть у лісі, вивчіть їх назви (у однині та множині) напам'ять.

LB. Üb. 4, S. 110 - відгадати загадки про тварин.

AB. S. 75-76 - опрацювати вправи на тему "Лісові тварини"


5-В (16.04) / 5-А (16.04) / 5-Д (17.04)

LB. Üb. 4, S. 107 - прочитати та перекласти текст, виписати іменники у множині (підібрати до них відповідні іменники у однині);
LB. Üb. 5, 6 S. 108 - виконати письмово;
S. 109 - записати нові слова у словник з перекладом.
Перегляньте відео та повторіть назви тварин.



5-В (13.04) / 5-А (14.04) / 5-Д (16.04)

 Розпочинаємо вивчати нову тему: "Die Nature"

LB. S. 106 - опрацювати нові слова (записати у словник з перекладом); використати Qr-код і виконати завдання;
LB. Üb. 2 (підібрати речення до ілюстрацій), 4 (прочитати, перекласти письмово) S. 107; AB. S. 73-74
Переглянь відео і повтори:



5-А (09.04) / 5-В (09.04) / 5-Д (10.04)

Домашня робота: AB. S. 71-72, повторити розділ підручника Lektion 5 "Der Mensch und seine Freizeit" та виконати тест онлайн (зверніть увагу, що після виконання усіх завдань потрібно натиснути "hand in work", щоб результати було зараховано; також велике прохання, реєструючись, вказувати справжнє прізвище та ім'я, щоб вчитель знав, кому ставити оцінку):

https://app.wizer.me/learn/0TIKOH

Немає коментарів:

Дописати коментар